Kategorie

 

Nejčastěji kladené dotazy

 

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik zaplatím za poštovné?

E-shop Vylecse.cz zatím nabízí doručení Českou poštou, GLS a Zásilkovnou.

PřepravceCenaS dobírkou
Geis89Kč114Kč
Česka pošta - Balík do ruky119Kč155Kč
Česka pošta - Balík na poštu 101Kč 137Kč
Zásilkovna.cz75Kč 105Kč

 

Kdy bude má objednávka odeslána?

Objednávky jsou odeslány obvykle následující pracovní den. Existuje ale i zboží, jejichž dodací lhůta je i více dní. Dostupnost je uvedena u každého produktu.

Jak se dozvím stav své objednávky?

Pokud jste se při nákupu zaregistroval (je možný i nákup bez registrace), pak po přihlášení můžete v horní liště přistoupit ke svému účtu s veškerými informacemi o všech vašich objednávkách včetně jejich stavu. Pokud objednávka proběhla bez registrace, sledovat zásilku můžete pod odkazem Sledování zásilky v patičce stránky.

Můžu pohyb svého balíku sledovat po internetu?

Ano, je to velice jednoduché. Po odeslání vaší objednávky se k balíku automaticky přiřadí číslo, které vám na vyžádání rádi zašleme e-mailem a na internetových stránkách České pošty po zadání tohoto čísla můžete vidět, kde se balík právě nachází.

Posíláte objednávky i na Slovensko a do zahraničí?

Ne. V současné době to není možné.

Dokážete sehnat i produkty, které se nenacházejí ve vaší nabídce?

Ano. Není to však vždy jednoduché a ne vždy se nám to podaří - ale snažíme se :-). Informujte se na e-mailu: objednavky@vylecse.cz.

Co znamená, když výrobek nelze vložit do košíku? Dokážete mi ještě takový výrobek sehnat?

Pokud výrobek nelze vložit do košíku, znamená to, že je momentálně vyprodán a v nejbližší době bude doplněn. V detailu výrobku můžete zadat svůj e-mail a systém vás sám upozorní, že je zboží skladem, nebo se informovat přímo na e-mailové adrese: info@vylecse.cz.

Proč máte vyprodané zboží i nadále ve své nabídce?

Protože čekáme na dodávku od našeho dodavatele.

Poskytujete nějaké slevy?

Ano. Vždy informujeme o aktuálních slevách na naší internetové stránce. Také nabízíme akční balíčky nebo balíčky s bonusem. Také poskytujeme individuální slevy při větších objednávkách.

Jaká je doba dodání?

Doba dodání při zboží, které je skladem se pohybuje obvykle od 2 do 4 pracovních dnů.

Musím nakoupit nad určitou hodnotu?

Ano. Na VylecSe.cz je stanovena minimální částka objednávky (bez poštovného) 250,- Kč.

Uvádíte ceny včetně DPH?

Jsme plátci DPH. Uvedené ceny jsou koncové.

Nedaří se mi přihlásit. Co mám dělat?

Zaprvé je nutné, abyste u nás měli vytvořené konto (registraci). Pro správné fungování našeho obchodu je také třeba mít povolené cookies. Pokud jste zapomněli vaše heslo, můžete si jej nechat poslat na vaši e-mailovou adresu. A pokud už nic z toho nepomůže, stále jsme tu pro vás na adrese: info@vylecse.cz.

Při potížích při objednání se mám obrátit na koho?

Protože prosazujeme individuální přístup k zákazníkovi, jsme vám maximálně k dispozici na emailu: objednavky@vylecse.cz, či na telefonní lince: +420 210 326 700, nebo Skype: VylecSe.cz, od 10.00 do 16.00 každý pracovní den.

Máte další otázky? Neváhejte nám napsat, jsme tady pro vás! Zeptejte se na info@vylecse.cz!


No template found for module gpwebpay